خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,298

ریبری : فان خال آدم خوبی نیست

ریبری : فان خال آدم خوبی نیست
فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ، بار دیگر در یک مصاحبه از روابط نه چندان خوبش با لوئیس فان خال، سرمربی حال حاضر منچستریونایتد سخن گفت.

ریبری زمانیکه لوئیس فان خال هدایت بایرن را بر عهده داشت، زیر نظر او کار می کرد و یک عنوان قهرمانی لیگ و یک جام حذفی در فصل 2009-2010 را نیز با فان خال به دست آورد. با این وجود، ریبری هرگز روابط حسنه ای با این سرمربی هلندی نداشت و در مصاحبه خود با وبسایت گل نیز بر این مساله تاکید کرد.
او در این رابطه گفت:" ما مشکلاتی اساسی با یکدیگر داشتیم. او وقتی کارش را با بایرن شروع کرد، کسی نمی دانست که چه اتفاقی خواهد افتاد. برای فان خال اصلا مهم نبود که شما بازیکن بزرگ و ستاره تیم هستید یا خیر؛ همه مجبور بودند یک بار دیگر خودشان را به او ثابت کنند.
اولین برخورد من با او نیز جالب نبود و به عنوان یک بازیکن حرفه ای، اعتمادم را از دست دادم. فان خال البته ایده های بزرگی در زمین بازی داشت ولی رفتار خارج از زمین او خوب نبود. می توانم بگویم که از نظر من، او آدم خوبی نبود. رابطه شخصی ما هم به هم ریخته بود. همین مساله باعث شده بود تا در آستانه رفتن به رئال مادرید و جدایی از بایرن قرار بگیرم."

برچسب‌ها: ریبری فان خال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

155 Fc Man United1394/01/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi